Συνήθεις Ερωτήσεις

Εάν δεν βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε στην διάθεσή σας προκειμένου να απαντήσουμε σε οποιοδήποτε ερώτημά σας.



  1. Ποιά είναι τα οφέλη της συνεργασίας μ'ένα επαγγελματία διοργανωτή συνεδρίων για την διοργάνωση ενός συνεδρίου;

  2. Ποιές εγγυήσεις μπορείτε να μου δώσετε;

  3. Πόσο έμπειρο είναι το προσωπικό σας;

  4. Διοργανώνετε μόνο μεγάλα συνέδρια;

  5. Πώς μπορείτε να μου εγγυηθείτε ότι οι υπηρεσίες σας θα έχουν την ποιότητα που υπόσχεστε;

  6. Προσφέρετε συνεδριακούς χώρους εκτός Ελλάδας;

  7. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την βάση δεδομένων σας για να πάρω πληροφορίες για κάποιο συνεδριακό κέντρο;

  8. Όταν στείλω την αίτηση μου, πότε θα λάβω απάντηση;

  9. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε να διαλέξω συνεδριακό χώρο;

  10. Μπορείτε να με βοηθήσετε εάν έχω συγκεκριμένο προϋπολογισμό για το συνέδριό μου;

  11. Ποιά είναι η πολιτική σας για τις επιθεωρήσεις;

  12. Τι υπηρεσίες προσφέρετε για την προώθηση του συνεδρίου μου;

  13. Τι είδους υποστήριξη και υπηρεσίες προσφέρετε κατά την διάρκεια του συνεδρίου;

  14. Ποιά είναι η Interdynamic DMC/PCO;

  15. Σε ποιους διεθνείς οργανισμούς είστε μέλη;

  16. Η εταιρεία σας έχει λάβει διακρίσεις ή βραβεύσεις;Σε ποιους τομείς;

  17. Ποιά είναι τα Τέλη Υπηρεσιών των Ταξιδιωτικών Γραφείων;


  1. Ποιά είναι τα οφέλη της συνεργασίας μ'ένα επαγγελματία διοργανωτή συνεδρίων για την διοργάνωση ενός συνεδρίου;
  2. Ένας επαγγελματίας διοργανωτής συνεδρίων είναι ο υπεύθυνος και ο σύμβουλος του συνεδρίου, βοηθώντας στην επιλογή του χώρου, την δομή του προγράμματος, στην οικονομική διαχείριση, τους σπόνσορες κλπ. Έχουμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία να διαπραγματευτούμε τις πιο συμφέρουσες οικονομικά συμφωνίες για όλες τις υπηρεσίες που θα χρειαστεί το συνέδριο, δίνοντας σας την ευκαιρία να ασχοληθείτε περισσότερο με τους ομιλητές και την ατζέντα του συνεδρίου.

    Μερικά από τα πλεονεκτήματα είναι:

    • Αναλαμβάνουμε το πιο δύσκολο μέρος ενός συνεδρίου, όπως εγγραφές και διαμονή συνέδρων. Επίσης, αναλαμβάνουμε την ευθύνη των μεταφορών, εκδηλώσεων και την παροχή τροφίμων. Αυτοί οι τομείς είναι ιδιαίτερα σημαντικοί και καθορίζουν την επιτυχία του συνεδρίου σας.
    • Το σύστημα διαχείρισης συνεδρίων που διαθέτουμε βοηθάει στην εξοικονόμηση χρόνου. Παρέχει επίσης πλήρεις αναφορές για την πρόοδο των εργασιών του συνεδρίου σας και των εγγεγραμμένων συνέδρων.
    • Οι σύνεδροι μπορούν να εγγραφούν και να πληρώσουν, χρησιμοποιώντας online τεχνολογία και να κατεβάσουν το πρόγραμμα και τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρει για το συνέδριο
    • Όλα ελέγχονται διεξοδικά από τα συστήματα ελέγχου και διαχείρισης προϋπολογισμού.
    • Γνωρίζοντας πολυ καλά τους συνεδριακούς χώρους, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, μπορούμε να προτείνουμε τον κατάλληλο χώρο για το δικό σας συνέδριο. Μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές για την διαμονή των συνέδρων, γεγονός που οφείλεται στην μακροχρόνια συνεργασία μας με τα ξενοδοχεία.



  3. Ποιές εγγυήσεις μπορείτε να μου δώσετε;
  4. Η Interdynamic εγγυάται την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει σε εσάς και στους συνέδρους σας με στόχο την απόλυτη επιτυχία του συνεδρίου σας.
    Για να εξασφαλίσουμε τον σωστό προγραμματισμό του συνεδρίου, ορίζεται ένα άτομο το οποίο θα είναι ο επικεφαλής του συνεδρίου και θα δουλέυει με μια υποστηρικτική ομάδα βοηθών. Επιπλέον, ο επικεφαλής του συνεδρίου δίνει τακτική αναφορά στην διεύθυνση, ώστε όλη η εταιρεία να είναι ενήμερη για τις λεπτομέρειες και την εξέλιξη του συνεδρίου.



  5. Πόσο έμπειρο είναι το προσωπικό σας;
  6. Διαθέτουμε μια έμπειρη και καταξιωμένη ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι έχουν οργανώσει πολλά συνέδρια και εκδηλώσεις. Επιπλέον, η συμμετοχή μας σε διεθνείς οργανισμούς τουρισμού και συνεδρίων, παρέχει συνεχή κατάρτιση και εκπαίδευση στο προσωπικό μας.



  7. Διοργανώνετε μόνο μεγάλα συνέδρια;
  8. Το μικρότερο συνέδριο που έχουμε οργανώσει ήταν για 10 άτομα και το μεγαλύτερο για 7000 άτομα. Tα δύο αυτά συνέδρια ήταν εξίσου σημαντικά για μας. Η φιλοσοφία της εταιρείας μας εγγυάται ότι οποιοδήποτε συνέδριο, ανεξαρτήτως αριθμού ατόμων, οργανώνεται με την πιο αποτελεσματική μέθοδο και σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας.



  9. Πώς μπορείτε να μου εγγυηθείτε ότι οι υπηρεσίες σας θα έχουν την ποιότητα που υπόσχεστε;
  10. Συνεργαζόμαστε μόνο με αναγνωρισμένους επαγγελματίες στον χώρο του τουρισμού και των συνεδρίων. Ετσι, έχοντας την δυνατότητα να επεξεργαζόμαστε παραπάνω από μία προσφορές, εξασφαλίζουμε τους καλύτερους όρους και τιμές για εσάς. Επιθεωρούμε όλους τους προτεινόμενους χώρους για να διαπιστώσουμε την ποιότητα των παροχών και υπηρεσιών που προσφέρουν.
    Η πιστοποίηση ποιότητας κατά EN ISO 9001:2000 είναι χαρακτηριστικό όλων των υπηρεσιών μας.



  11. Προσφέρετε συνεδριακούς χώρους εκτός Ελλάδας;
  12. Διαθέτουμε συνεδριακά κέντρα και χώρους σε όλες σχεδόν τις χώρες. Η βάση δεδομένων www.greekconference.com έχει καταχωρημένα συνεδριακά κέντρα σε όλο τον κόσμο.



  13. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την βάση δεδομένων σας για να πάρω πληροφορίες για κάποιο συνεδριακό κέντρο;
  14. Η βάση δεδομένων μας είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που διευκολύνει την πρόσβαση σε οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με συνεδριακούς χώρους παγκοσμίως. Η βάση αυτή περιέχει προς το παρόν 8239 προτεινόμενους χώρους. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αναλυτικό χάρτη για να επιλέξετε τον προορισμό που σας ενδιαφέρει και να βρείτε πληροφορίες για τους συνεδριακούς χώρους που διαθέτει.

    Kύριος σκοπός της βάσης δεδομένων είναι να παρέχει πληροφορίες για συνεδριακόύς χώρους, στον προορισμό της επιλογής σας.

    Παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με την διαμονή, συνεδριακούς χώρους, οπτικοακουστικά μέσα, επίσημα γεύματα κλπ.



  15. Όταν στείλω την αίτηση μου, πότε θα λάβω απάντηση;
  16. Μόλις λάβουμε την αίτηση σας, επιβεβαιώνουμε την λήψη της και σας αναφέρουμε ότι την επεξεργαζόμαστε. Τις προτάσεις μας θα τις λάβετε, το πολύ, σε δύο εργάσιμες μέρες.



  17. Πώς μπορείτε να με βοηθήσετε να διαλέξω συνεδριακό χώρο;
  18. Η επιλογή του χώρου είναι το πρώτο και το πιο σημαντικό βήμα προς την επιτυχία του συνεδρίου ή της εκδήλωσής σας. Έχουμε επιλέξει προσεκτικά και γνωρίζουμε πολύ καλά τον κάθε χώρο που προτείνουμε. Έτσι μπορούμε να κρίνουμε ποιος χώρος είναι κατάλληλος για εσάς.

    Εάν ο χώρος που έχετε επιλέξει έχει διαθεσιμότητα, θα σας στείλουμε μια λεπτομερή πρόταση. Επιπλέον, θα σας στείλουμε προτάσεις από παρόμοιους χώρους, ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε την ποιότητα και τις τιμές.



  19. Μπορείτε να με βοηθήσετε εάν έχω συγκεκριμένο προϋπολογισμό για το συνέδριό μου;
  20. Η έμπειρη ομάδα επαγγελματιών μας θα δουλέψει μαζί σας αναλαμβάνοντας την διαχείριση του συνεδρίου σύμφωνα με τις οικονομικές σας απαιτήσεις. Εάν οι ανάγκες του συνεδρίου σας απαιτούν χρηματοδότηση και σπόνσορα, μπορούμε να σας βοηθήσουμε στην εύρεση και διαπραγμάτευση της χρηματοδότησης που χρειάζεστε.



  21. Ποιά είναι η πολιτική σας για τις επιθεωρήσεις;
  22. Σας συνιστάμε να κάνετε μια επίσκεψη επιθεώρησης στους προτεινόμενους χώρους και περιοχές ώστε να πάρετε την πιο σωστή απόφαση. Η πολιτική μας όσον αφορά τις ανεπιβεβαίωτες προσφορές είναι ότι οι επισκέψεις επιθεώρησης επιβαρύνονται με την σχετική χρέωση. Για επιβεβαιωμένα συνέδρια, η επίσκεψη και διαμονή προσφέρεται δωρεάν από την Interdynamic και ισχύει για δύο άτομα. Η πολιτική αυτή είναι γενική και μπορεί να αλλάξει ανάλογα το συνέδριο.



  23. Τι υπηρεσίες προσφέρετε για την προώθηση του συνεδρίου μου;
  24. Μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι:

    Η κατασκευή ενός δικτυακού τόπου – Δωρεάν - από όπου όλοι οι σύνεδροι θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή τους στον τόπο του συνεδρίου (μεταφορές, αξιοθέατα, εκδρομές). Μπορεί να διατεθεί απεριόριστος χώρος ώστε να παρουσιαστεί το θέμα του συνεδρίου, το πρόγραμμα εκδηλώσεων και οποιεσδήποτε συμπληρωματικές πληροφορίες. Θα υπάρχει επίσης φόρμα κράτησης δωματίων μέσω συστήματος ασφαλών συναλλαγών (SSL)για την πληρωμή.
    Επίσης η κατασκευή ενός CD για κάθε σύνεδρο με λεπτομέρειες για το συνέδριο, τον χώρο και την περιοχή.
    Φυσικά υπάρχουν πολλές ακόμη υπηρεσίες που προσφέρουμε ανάλογα με το συνέδριο και τις ανάγκες του: διαφήμιση, μάρκετιγκ κλπ.



  25. Τι είδους υποστήριξη και υπηρεσίες προσφέρετε κατά την διάρκεια του συνεδρίου;
    • Γραφείο εξυπηρέτησης για τους συνέδρους κατά την διάρκεια του συνεδρίου. Το γραφείο θα είναι ανοιχτό 1 ή 2 ημέρες πριν το συνέδριο και θα κλείσει όταν θα αποχωρήσει ο τελευταίος σύνεδρος.
    • Ο διαχειριστής του συνεδρίου θα ελέγχει και θα επιβλέπει την διοργάνωση των εκδηλώσεων, συνεδριάσεων, γευμάτων κλπ.
    • Συνεργάτες μας θα είναι παρόντες σε όλες τις εκδηλώσεις εντός και εκτός ξενοδοχείου, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή διεξαγωγή όλων των υπηρεσιών (μεταφορών, εκδρομών, γευμάτων κλπ)
    • Για πριν και μετά το συνέδριο προσφέρουμε ειδικά εκπτωτικά πακέτα διαμονής και εκδρομών σε άλλες περιοχές.
    • Υποδοχή και εξυπηρέτηση συνέδρων κατά την άφιξή και αναχώρησή τους στο αεροδρόμιο.
    • Πρόγραμμα ξεναγήσεων: Ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα για συνέδρους και τα μέλη συνοδούς για πριν, κατά την διάρκεια και μετά το συνέδριο.
    • Μεταφορά: Διοργανώνουμε και συντονίζουμε την μεταφορά από οποιοδήποτε αεροδρόμιο, λιμάνι κλπ. Επίσης, ανάλογα με το συνέδριο, προσφέρουμε δωρεάν μεταφορά με λιμουζίνα και συνοδό για τον αρχηγό του συνεδρίου ή για τους VIP.
    • Έντυπο υλικό: μπορούμε να αναλάβουμε την εκτύπωση των εγγράφων, προγραμμάτων, προσκλήσεων κλπ.


  26. Ποιά είναι η Interdynamic DMC/PCO;
  27. Πληροφορίες για την εταιρεία μας υπάρχουν στην σελίδα Η Εταιρεία μας που βρίσκεται στην κεντρική σελίδα του δικτυακού μας τόπου.



  28. Σε ποιους διεθνείς οργανισμούς είστε μέλη;
  29. Είμαστε μέλη των μεγαλύτερων τουριστικών και συνεδριακών οργανισμών παγκοσμίως.



  30. Η εταιρεία σας έχει λάβει διακρίσεις ή βραβεύσεις;Σε ποιους τομείς;
  31. Έχουμε λάβει πολλές διακρίσεις και βραβεία από διεθνείς οργανισμούς όπως: PATA - ICCA - CIMPA - HATTA - LACP και πολλούς ακόμη.
    Τα βραβεία και οι διακρίσεις δόθηκαν για τους ακόλουθους λόγους:

    • Την ποιότητα των υπηρεσιών μας
    • Την σωστή προώθηση Ελληνικών προορισμών
    • Την μοναδική ποιότητα των εντύπων μας
    • Το υψηλό επίπεδο που διατηρούμε στις ιστοσελίδες μας


  32. Ποιά είναι τα Τέλη Υπηρεσιών των Ταξιδιωτικών Γραφείων;
  33. ΗATTA

    Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων

    ΤΕΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

    ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ: (εκτός πιθανών επιβαρύνσεων που χρεώνονται από τον προμηθευτή)
    Αεροπορικά, Ακτοπλοϊκά, Σιδηροδρομικά Εισιτήρια δρομολογίων εσωτερικού 4-6 Ευρώ
    Αεροπορικά, Ακτοπλοϊκά, Σιδηροδρομικά Εισιτήρια δρομολογίων εξωτερικού 7-10 Ευρώ
    Κρατήσεις ξενοδοχείων - πακέτων ταξιδιών εσωτερικού-εξωτερικού (τέλη ανά αλλαγή) 10-15 Ευρώ
    ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ (εκτός πιθανών όρων ακύρωσης των εκάστοτε ναύλων ή του κάθε προμηθευτή)  
    Χρέωση υπέρ ταξιδιωτικού γραφείου ποσοστό επί της τιμής πώλησης εισιτηρίου 7 έως 10%
    ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ
    Τέλη αποστολής προπληρωμένων εισιτηρίων επί της χρέωσης της εταιρείας (PTA fee) 7 έως 10%
    Έκδοση εισιτηρίων διαφόρων προγραμμάτων όπως Icarus, Miles & More κλπ. 18-20 Ευρώ
    Κρατήσεις ξενοδοχείων εσωτερικού-εξωτερικού (ανά δωμάτιο) 10-20 Ευρώ
    Κρατήσεις μέσω Internet υπηρεσιών από παροχέα μη συνεργαζόμενο με ταξιδιωτικά γραφεία 9 έως 10%
    Έκδοση διαβατηρίων (εκτός των κρατικών τελών) αναλόγως Νομαρχίας 30-60 Ευρώ
    Θεωρήσεις visas (εκτός των τελών θεώρησης της εκάστοτε Διπλωματικής Αρχής) 30-60 Ευρώ
    Πληροφορίες μέχρι 5' (δωρεάν εφόσον γίνει κράτηση) 3-5 Ευρώ
    Πληροφορίες μέχρι 15' (δωρεάν εφόσον γίνει κράτηση) 5-10 Ευρώ
    Υπηρεσίες παραλαβής / παράδοσης εγγράφων εντός Δήμου ή περιοχής 3-5 Ευρώ
    Υπηρεσίες παραλαβής / παράδοσης εγγράφων εκτός Δήμου τέλη εταιριών courier + 10%
    ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΝ (δωρεάν εφόσον γίνει κράτηση)
    Ατομικά ταξίδια 45-50 Ευρώ
    Ομαδικά ταξίδια 80-100 Ευρώ
    ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
    Χρέωση εισιτηρίου σε πιστωτική κάρτα μέσω UATP αεροπορικής εταιρείας 5-10 Ευρώ
    Τέλος διεκπεραίωσης & πληρωμής εισιτηρίων ή υπηρεσιών με πιστωτική κάρτα (τέλη/φόροι) 2 έως 3%
    Σημείωση:
    1) Για όλες τις παραπάνω χρεώσεις εκδίδεται απόδειξη παροχής υπηρεσιών σύμφωνα με την Φορολογική Νομοθεσία. Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ .
    2) Τα παραπάνω τέλη είναι προτεινόμενα και ενδεικτικά. Η εφαρμογή τους επαφίεται στον πράκτορα.